Thursday, February 19, 2009

aRi PenEnTuAn!!!

mase yg di harap xkn smpai akan smpai gak ptg ni..nk xnk tpkse hadapi gak..ptg ni je aku ade 2 test..bersambung lak 2...trafic kol 3-5..abes je test 2,economi lak menunggu...tension sgt2...nseb baekla mgu lec bnyk yg mls nk wat clas..so aku pon leh study ngan aman...

wat mase skrg ni,paku adelah best student economi..aku kagum dan bangge ngn die..da xmcm dlu..tiap2 mlm stdy je...paku da berubah dr segi akademik..tp dri segi kesengalan,xkn dpt ubah smpai ble2..huhu..

esok, karnival futsal kk2 brlansung..team 'meet auntie lousina' akan beraksi...kapten ktorg ijat cemboy...aku mls maen..nk jd sub je..segan wo0o...team ktorg trdiri dr plbgai jnis mnusia..acap, org tua yg masih lg aktif bermain bola...salam, lagging kuat gler..2 ijat yg ckp..bukan aku..syahmi, slow n stedy...aie, mat rempit sejati..tp ktorg brsama di bawah nme 'meet auntie lousina' utk menentang pasukan2 laen..huhu..poyo gler ase..

No comments:

Post a Comment